
POMOC TECHNICZNA
Dział techniczny GPS
Seris Konsalnet oferuje swoim Klientom zarówno niezawodny system umożliwiający monitoring GPS pojazdów, jak i kompleksową pomoc techniczną. Rozumiemy, że na każdym etapie współpracy możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów może okazać się sprawą kluczową.
Jeśli nurtują Cię jakiekolwiek pytania albo Twoje nadajniki GPS nie działają poprawnie – nie zwlekaj skontaktuj się z nami. Niezależnie od tego, jakiej pomocy technicznej potrzebujesz nasi eksperci są nieustannie do Twojej dyspozycji. Wystarczy, że skorzystasz z zamieszczonych poniżej danych kontaktowych lub wyślesz nam zgłoszenie za pośrednictwem formularza.
(8:00—16:00 w dni pracujące)
tel. 22 560 62 62 następnie tonowo należy wybrać 2
E-mail: serwis.gps@seris.pl
Stacja monitorowania alarmów (24h)
tel. 22 560 62 32
Aplikacje PC do pobrania:
Aplikacje mobilne:
Seris Konsalnet GPS
Smart Gps
Pamiętaj, że:
- Aplikacja do zarządzania monitoringiem GPS jest dostępna zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android oraz iOS – za jej pomocą możesz obsłużyć wszystkie funkcje systemu, pod warunkiem że dysponujesz dostępem do Internetu;
- Utrata sygnału GPS niekoniecznie musi oznaczać awarię urządzenia – może to nastąpić, gdy wjedziesz np. na parking podziemny lub w inne miejsce o słabym zasięgu GSM. Jeżeli zdecydujesz się na wybór odpowiedniej wersji systemu, w przypadku kradzieży auta lokalizacja pojazdu nastąpi przy pomocy skuteczniejszego systemu radiowego, który jest bardziej odporny na popularne zagłuszarki;
- montaż nadajnika GPS nie powinien mieć żadnego wpływu na prawidłową pracę Twoich pojazdów, ani też nie powinien naruszać warunków gwarancji.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z ofertą naszych usług. Skontaktuj się telefonicznie lub za pośrednictwem formularza na stronie z doradcami Seris Konsalnet, aby dopasować parametry naszych rozwiązań do własnych potrzeb.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Na czym polega monitoring pojazdów?
Monitoring pojazdu jest możliwy dzięki systemowi GPS zainstalowanemu w samochodzie (jak również w innych pojazdach i maszynach). Jednym z jego elementów jest nadajnik GPS. Za pośrednictwem sieci komórkowej przekazuje on do serwerów Seris Konsalnet dane o aktualnej pozycji auta lub maszyny. Dane te, przetworzone na serwerze, są wizualizowane do formy prostego i przejrzystego podglądu. Dodatkowo, przy monitoringu ochronnym (w przypadku np. próby kradzieży), Stacja Monitorowania Alarmów odbiera sygnały alarmowe, a interwencje realizowane są przez zmotoryzowane patrole.
W jaki sposób mogę włączyć roaming, aby mieć podgląd pojazdów poza granicami kraju?
Skontaktuj się z nami pod adresem dok@seris.pl i zleć dyspozycję włączenia usługi roamingu, wskazując dane pojazdów, które mają być objęte podglądem za granicą. Włączenie usługi potrwa do 2 dni roboczych.
Czy, montując nadajnik GPS, mogę stracić gwarancję na pojazd?
Montaż nadajnika GPS w żaden sposób nie ingeruje w instalację elektryczną pojazdu, nie daje więc podstaw do utraty gwarancji. Systemy monitoringu GPS Seris Konslanet posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty oraz spełniają normy, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej.
Jeśli sprzedaję samochód, czy mogę przełożyć nadajnik do nowego auta?
Tak. Wymiana pojazdów na nowe jest czymś naturalnym, szczególnie we flotach firmowych. Jeżeli zajdzie konieczność przeniesienia nadajnika GPS z jednego auta do drugiego, skontaktuj się z nami pomożemy w przygotowaniu stosownych dokumentów i zlecimy pracę technikowi.
Brak pozycji GPS – jaka przyczyna?
Brak pozycji GPS nie musi od razu oznaczać awarii urządzenia. Wjazd do garażu podziemnego, ukształtowanie terenu czy specyfika zabudowy, mogą stać się przyczynami braku odczytu aktualnej pozycji GPS. Program zapamięta jednak ostatnią lokalizację samochodu i będzie ona widoczna w systemie.
Czy nadajnik może się popsuć?
Nadajniki stosowane przez Seris Konsalnet są sprzętem o najwyższych standardach technicznych, jednak nawet najlepsze urządzenia mogą czasem ulec awarii. Z tego względu, na wszystkie nasze akcesoria, jak i na prace instalacyjne, udzielamy 24-miesięcznej gwarancji.

POMOC TECHNICZNA
Seris GPS > Pomoc techniczna
DZIAŁ TECHNICZNY GPS
Seris Konsalnet oferuje swoim Klientom zarówno niezawodny system umożliwiający monitoring GPS pojazdów, jak i kompleksową pomoc techniczną. Rozumiemy, że na każdym etapie współpracy możliwość skorzystania z wiedzy ekspertów może okazać się sprawą kluczową.
Jeśli nurtują Cię jakiekolwiek pytania albo Twoje nadajniki GPS nie działają poprawnie – nie zwlekaj skontaktuj się z nami. Niezależnie od tego, jakiej pomocy technicznej potrzebujesz nasi eksperci są nieustannie do Twojej dyspozycji. Wystarczy, że skorzystasz z zamieszczonych poniżej danych kontaktowych lub wyślesz nam zgłoszenie za pośrednictwem formularza.
(8:00—16:00 w dni pracujące)
tel. 22 560 62 62 następnie tonowo należy wybrać 2-2
E-mail: serwis.gps@seris.pl
Stacja monitorowania alarmów (24h)
tel. 22 560 62 32
Aplikacje PC do pobrania:
Aplikacje mobilne:
Konsalnet GPS System:
Smart Gps:
Pamiętaj, że:
- Aplikacja do zarządzania monitoringiem GPS jest dostępna zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym Android oraz iOS – za jej pomocą możesz obsłużyć wszystkie funkcje systemu, pod warunkiem że dysponujesz dostępem do Internetu;
- Utrata sygnału GPS niekoniecznie musi oznaczać awarię urządzenia – może to nastąpić, gdy wjedziesz np. na parking podziemny lub w inne miejsce o słabym zasięgu GSM. Jeżeli zdecydujesz się na wybór odpowiedniej wersji systemu, w przypadku kradzieży auta lokalizacja pojazdu nastąpi przy pomocy skuteczniejszego systemu radiowego, który jest bardziej odporny na popularne zagłuszarki;
- montaż nadajnika GPS nie powinien mieć żadnego wpływu na prawidłową pracę Twoich pojazdów, ani też nie powinien naruszać warunków gwarancji.
Zapraszamy do bliższego zapoznania się z ofertą naszych usług. Skontaktuj się telefonicznie lub za pośrednictwem formularza na stronie z doradcami Seris Konsalnet, aby dopasować parametry naszych rozwiązań do własnych potrzeb.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI
NA CZYM POLEGA MONITORING POJAZDÓW?
Monitoring pojazdu jest możliwy dzięki systemowi GPS zainstalowanemu w samochodzie (jak również w innych pojazdach i maszynach). Jednym z jego elementów jest nadajnik GPS. Za pośrednictwem sieci komórkowej przekazuje on do serwerów Seris Konsalnet dane o aktualnej pozycji auta lub maszyny. Dane te, przetworzone na serwerze, są wizualizowane do formy prostego i przejrzystego podglądu. Dodatkowo, przy monitoringu ochronnym (w przypadku np. próby kradzieży), Stacja Monitorowania Alarmów odbiera sygnały alarmowe, a interwencje realizowane są przez zmotoryzowane patrole.
W JAKI SPOSÓB MOGĘ WŁĄCZYĆ ROAMING, ABY MIEĆ PODGLĄD POJAZDÓW POZA GRANICAMI KRAJU?
Skontaktuj się z nami pod adresem dok@seris.pl i zleć dyspozycję włączenia usługi roamingu, wskazując dane pojazdów, które mają być objęte podglądem za granicą. Włączenie usługi potrwa do 2 dni roboczych.
CZY, MONTUJĄC NADAJNIK GPS, MOGĘ STRACIĆ GWARANCJĘ NA POJAZD?
Montaż nadajnika GPS w żaden sposób nie ingeruje w instalację elektryczną pojazdu, nie daje więc podstaw do utraty gwarancji. Systemy monitoringu GPS Seris Konslanet posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty oraz spełniają normy, obowiązujące na terenie Unii Europejskiej.
JEŚLI SPRZEDAJĘ SAMOCHÓD, CZY MOGĘ PRZEŁOŻYĆ NADAJNIK DO NOWEGO AUTA?
Tak. Wymiana pojazdów na nowe jest czymś naturalnym, szczególnie we flotach firmowych. Jeżeli zajdzie konieczność przeniesienia nadajnika GPS z jednego auta do drugiego, skontaktuj się z nami pomożemy w przygotowaniu stosownych dokumentów i zlecimy pracę technikowi.
BRAK POZYCJI GPS – JAKA PRZYCZYNA?
Brak pozycji GPS nie musi od razu oznaczać awarii urządzenia. Wjazd do garażu podziemnego, ukształtowanie terenu czy specyfika zabudowy, mogą stać się przyczynami braku odczytu aktualnej pozycji GPS. Program zapamięta jednak ostatnią lokalizację samochodu i będzie ona widoczna w systemie.
CZY NADAJNIK MOŻE SIĘ POPSUĆ?
Nadajniki stosowane przez Seris Konsalnet są sprzętem o najwyższych standardach technicznych, jednak nawet najlepsze urządzenia mogą czasem ulec awarii. Z tego względu, na wszystkie nasze akcesoria, jak i na prace instalacyjne, udzielamy 24-miesięcznej gwarancji.
Tel: (22) 560 62 62
Mail: dok@seris.pl
Formularz kontaktowy
